Diskusní téma: Vzkazník

Datum 18.04.2016
Vložil Petra
Titulek Re: není to objektivní

Souhlasím naplno s tvrzením, že jsou "dobří" i "špatní" waldorfsti učitelé... Je to o lidech a jejich vůli poznávat sama sebe... Pokud ten učitel nezná sám sebe, nevím co může učit. Pokud není přijata u učitelů 100% zodpovědnost, nebo co učit... Plná zodpovědnost za sebe, za svá rozhodnutí, pocity, činy tělo je základem zdravých vztahu i zdraveho přenosu učení bez zbytečných traumat nepochopení a pocitu "Nejsem dost dobrý", " či já nemohu za sebe nic změnit!", "i když mám vůli je velmi obtížné se dohodnout". Základní myšlenka celého školství je: Já jsem učitel a žák musí poslouchat, je menší, tak je hloupější! Omyl, páni učitelé. Zák je v rámci tohoto systému ten větší, neboli on je zákazník a vy jste ve službě jemu... Pokud bude jakýkoliv učitel vystupovat před žáka já jsem ten, koho ty budeš poslouchat, žáci poslouchat nebudou! Protože takto to není a fungovat nebude... Koho byste učili, nebyli žáků? Najdete v sobě rovnováhu mezi systémem a chuti opravdu učit a ctít své žáky a nepotřebujete ani waldorfské učení, abyste predali žákům to nejlepší ze sebe vědomě a v lásce ke své práci a dobrého pocitu že své práci. A protože učím, vim, že to jde... A také, proč utíkat k praktikám že zahraničí? To nám nepostačí nás Komenský? Náš pocit plné zodpovědnosti a touha kohokoliv, v úctě a pokoře, cokoliv naučit? Ale nejdřív je potřeba začít u sebe... Ty děti nám jen ukazují... Milý den, Petra Pavelková.

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode